نوروز آمد . بهار آمد .

سال نو همه مبارک ، 100 سال به از این سالها !

هر روزتان نوروز ....

سال 1384 هم آمد و ما یک سال دیگر بزرگ شدیم . سال 83 سعی کردم بیشتر بنویسم و مطالعه کنم اما می دونم که مثل بقیه کارا سهل انگاری کردم . بعضی از دوستیها رو بهش عمق دادم و بعضیها رو قطع کردم . از نظر مالی هم سال خوبی نبود . اما آرزو می کنم که سال جدید برای همه سال خوب و خوش و خرم و گل و سنبل و بلبل باشه . روز شیرینی و عید و دید و بازدید و آجیل و ماچ و روبوسی و.... یه ! خوش باشین . سینه ها تون رو هفت آب از کینه ها بشورین ، بعدش برین عید دیدنی .

شعری که مناسب این روزهاس بوی باران فریدون مشیری با صدای شجریان هستش .

یه فلش با مزه هم هست که اگه مایل بودین ببنین .
در ضمن از اون جایی که من سال خروس به دنیا اومدم امسال سال دیکتاتورهاس می دونستین ؟ می گین نه ؟ اینجا رو بخونین .


اندر دل من مها دل افروز توئی                              یاران هستند لیک دلسوز توئی 
شادند جهانیان به نوروز و به عید                           عید من و نوروز من امروز توئی
 

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 3 فروردین 1384 ساعت 03:28 ق.ظ http://azadun.blogsky.com

سلامی چو بوی خوش بهاران؛ پیشکش جمال مبارک حاج آقا بازاری دامت برکاته!
امیدوارم که در همین ابتدای امر بنده ی کمترین را از انجام عمل شنیع kiss معاف نمائید زیرا اصلاْ تمایلی نداشته چنین عمل ناموس دار ؛ رگ قلمبه کنی را بر روی شما پیاده کنم. در ثانی امکان دارد ... به خطر افتد و در این حالت بخصوص حسابمان با کرام الکاتبین است!
فرموده بودید به بعضی از رفاقت ها عمق داده اید و بعضی را نیز قطع عمق نموده اید. همچنان که خود را ؛ نموده اید! در این اول سالی مواظب عمق خود باشی تا زبانم لال کار دست خود ندهید. اگر اول سال را با بدبیاری شروع نمائید تا آخر سال خدا داند و بس...!
وقتی حاجی بازاری از وضع بازار بنالد ؛ ما باید به ناچار کاسه گدایی دست بگیریم!
ظاهرا کلمه دیکتاتور به مزاقتان خوش آمده است؛ دیکتاتور رخصت شاه !!! رخصت پهلوان... !!!!

دوست دار همیشگی شما: یکعدد دیکتاتور ضایع کن!!!

ابراهیم پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 05:45 ب.ظ http://ebati.blogsky.com

سلام سلام سال نو مبارک ایشالا تا باشه شما دیکتاتور باشین برخلاف حسین من روی مبارک را میبوسم و برات سال خوبی آرزو دارم نکته ای هم در باره وبلاگت بگویم که خیلی خوش ساخت و خوش قالب است امّا انتظار نداشتم که با آهنگ گذاشتن روش جوادش کنی جدای از جواد شدن وبلاگ فکر خوانده هایی رو هم بکن که این اهنگ شما وسط موسیقی دلخواهشون عین خروس بی محل میخونه.
قربانت خروس جان من هم بز هستم انگار امسال سال ما نیست اما هوای من رو هم داشته باش kiss kiss

همون یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام
سال نو شما هم مبارک
اما واقعا موافقم اصلا سال مالی خوبی نبود...واقعا

اسم مهم نیست جمعه 12 فروردین 1384 ساعت 01:00 ق.ظ http://ghabsh.persianblog.com

سلا.سال نو مبارک...لینک های جالبی داری!!!!!!!!پاینده باشی و خوش قول

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین 1384 ساعت 02:25 ق.ظ http://azadun.blogsky.com

کجایی؟
سلام...
نیستی؟
با کیستی؟
تاریکی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد