برنامه های انتخاباتی

دقت کردین که انتخابات امسال چقدر گل و بلبله ؟ برنامه یکی زا کاندیداها در شبکه دو رو نگاه می کردم که بحث اعتیاد پیش اومد. یه دفعه طرف گفتش که من دقیقا می دونم که الان کدامیک از آقایون در توزیع و عرضه مواد مخدر دست دارن و سعی خواهم کرد که با قاطعیت با اونها مقابله کنم یا اینکه در مورد عدالت و تبعیض گفت که من در مبارزه با رانت ملاحظه نمی کنم که طرف با فلان کس در ارتباطه و...

که مرتضی حیدری هم خندید و گفت اونها خیلی قدرتمندن و...

من واقعا نمی دونم این چه برخوردیه با مردم.که البته مختص به یک نفر هم نمی شه. انگار همه می دونن که این آقایون، این فلان کس ها، این اونها، این سایه داران کی هستند اما از گفتن به مردم خودداری می کنن. یکی نیس بپرسه آقا جون، شما که می دونی چرا همین الان نمی گی.

یا بعضیها هم که خوشتیپن، خالیهایی می بافن که یک جای آسمون پاره می شه. یکی از کاندیداها قول داد که سالی 1 میلیون خونه بده دست ملت. حیدری گفتش که ما در بهترین شرایطمون تنها 700 هزار خونه درست کردیم شما چطور می خواین برنامتون رو اجرا کنین؟ طرف هم که انگار قبلا 10 بار تمرین کرده بود در جواب هی می گفت در یک برنامه منسجم تر بحث عدد و رقم رو مطرح می کنم. من نمی دونم این کاندیدای محترم این همه پول تبلیغات رو از کجاشون آوردن؟   

ای بابا، یادم رفتش . اول مقام ریاست جمهوری بعدش برنامه.

 

دوم خرداد، نوستالژی یک احساس شیرین.  

نظرات 1 + ارسال نظر
کاندیدای زن ذلیلان شنبه 21 خرداد 1384 ساعت 01:59 ق.ظ

کاندیدای زن ذلیلان

همیشه اعتقاد داشته ام در این روزگارمردها پشت سر هم و به دلایل مختلفی از خود ضعف نشان می دهند و به همین دلیل زنان فرصت می یابند تا عرصه های مختلف را از آن خود کنند و از این نقطه های ضعف بیشترین بهره را ببرند. هر روز که می گذرد پی می برم که اعتقاد درستی داشته ام. متاسفانه افرادی که مثلا نام خود را مرد گذاشته اند و حتی لقب سردار را هم یدک می کشند، در کمال زن ذلیلی عکس هایی از خود منتشر می کنند که در آن ها حلقه به دست دیده می شوند. من فکر می کنم این کار توهین بزرگی به مردهاست و نشانه کوچکی مرد در برابر زن است. انگار قالیباف هم این خفت را پذیرفته زیرا درعکس های انتخاباتی اش حلقه به دست دیده می شود و هنگامی که او بر اصول مردانگی پا می گذارد جای خاموش نشستن باقی نمی ماند. مردان واقعی، سال هاست با این گونه اقدامات بیگانه اند و این گونه کارها از سوی بسیاری از مردان جامعه ما به دور از مردانگی است. هیچ معنایی ندارد که مرد خود را محدود کند و با به دست کردن حلقه نشان دهد که به زنی وفادار است.اصلا مگر زن ها ارزرش وفاداری دارند؟ باز هم تاکید می کنم که این کارها به هیچ وجه نشانگر کوتاه آمدن مردان از حقوق خود نیست.مردان ما آزاد زندگی می کنند و زیر بار چنین خفتی نمی روند. هنوز هم بسیاری از مردان حتی ازدواج کرده، به درستی، حلقه بر دست نمی کنند و این ننگ را نمی پذیرند. هر چند بسیاری دیگر نیز دلایل خود را برای این کار دارند. عده ای از مردان واقعی که به ارباب حلقه ها معروفند اگر بخواهند برای هر زنی که دارند حلقه ای بر دست کنند، انگشت کم می آورند و طبیعی است که این کار را نمی کنند. عده دیگری نیز که مذهبیون و روحانیان افراطی هستند به سبب کراهت حلقه در دست چپ نمی کنند و دیگران را نیز از این کار منع می کنند.
برخی دیگر، به دنبال داشتن رابطه های جدیدند و به همین دلیل حلقه به دست کردن را مانعی در مقابل این خواسته طبیعی خود می دانند بنابراین، حلقه بر دست چپ نمی کنند و مرد باقی می مانند. تمامی این مردان به درستی پی به این واقعیت برده اند که این کار عقب نشینی محسوسی درمقابل زنان است. خود من نیز تا امروز فکر می کردم قالیباف مردی واقعی است اما بعد از این که درعکس او حلقه اش را دیدم، به شدت درباره اش تجدید نظر کردم. اگر او رای بیاورد مجبور است همانگونه که امروز این خفت را پذیرفته، در ادامه هم از خود ضعف نشان دهد و طبیعی است که این امر به هیچ وجه شایسته جامعه مردان نیست. خود من هرجا که می نشینم این موضوع را گوشزد می کنم و از همه مردان واقعی می خواهم هر کاری بکنند تا این مردنمای زن ذلیل رای نیاورد.

با درود بر مردان راستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد