یک سوال

اگر روزی توانستید نامرئی شوید: اولین جایی که می رفتید کجا بود؟  

 

 

پ.ن: یک اتفاق خوب افتاده است. شبکه تلویزیونی BBC فارسی آغاز به کار کرده است. تحلیلهای مختلفی در روزنامه ها در این مورد نوشته شده است. به اخبار و موضع گیریهای سیاسی شان کاری ندارم ولی به نظر من تنها شبکه ایست که کار حرفه ای رسانه ای می کند. به خصوص توصیه می کنم گزارشهایشان را ببینید و بشنوید.

نظرات 8 + ارسال نظر
جمشید شنبه 28 دی 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://360.yahoo.com/jfazilati

ما به میان مردم (عوام!) می رویم...

پیدای پنهان یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 02:05 ق.ظ

جواب به بازه زمانی مربوط میشه!
در حال حاضر برای من دانشجو اونم زمان امتحانات عاقلانه ترین کار سرکشی به منزل استادان گرانمایه و اصلاح و تعدیل اوراق امتحانی تنک مایه میتونه باشه!!!!!
در مورد موارد بعدی هروقت شما راهکار نامریی شدن رو به ما نشون دادین حتما بهتون میگم...شاید راهگشا باشه...!

تند سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 02:48 ق.ظ

می روم سرزمین موجهای آبی ، روزهای دوشنبه و چهارشنبه.

ان شاءالله خدا قسمتتان کند تند تند

مصطفی سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

چه حالی است شرکت در جلسه محرمانه دولت! به شرطی که موبایلم هم مثل خودم نامریی باشه! (عجب بلوتوثی بسازم!)

حوا جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://shortsteps.persianblog.ir

سلام. امیدوارم که گرفتاریها کمتر شده باشد.
این مطلبتان را همان موقع خواندم و کلی هم فکر کردم بهش. اما راستش به نظرم این آرزو مستلزم آرزوی دیگری ست و آن هم دریافتن چیزی ست که منطقا دریافتش برای شما ناممکن است. در ساحت ماده ی قابل رویت راستش جایی نیست که بخواهم اینطوری بروم. جایی که مثلا خوشحالتر یا راضی ترم کند.
اما شما که این را پرسیده اید حتما چیزی توی ذهنتان بوده. شما کجا می خواهید بروید؟

سلام ممنون.

نامرئی شدن به خاطر عدم اجازه مطلق ورود به مکانی است. در سنین ما معمولا جوانان از رسیدن به معشوقه شان منع می شوند و دیگری اصحاب قدرت هستند که از برملا شدن رازهاشان در هراسند.

من با این دومی خیلی موافق ترم.

سید مهران.ح جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 06:36 ق.ظ http://roozeavval.blogfa.com

من اگه نامرئی می شدم و هیچ کس منو نمیدید میفهمیدم که وقتی نامرئیم خیلی تنهام چون هیچکس منو نمیبینه بعدش میرفتم دنبال یه راهی که مرئی بشم!!!!
در ضمن دوست گرامی به وبلاگ تازه تاسیس ما هم سر بزنید تا پر رونق شه اگر مایلید شما رو جزء پیوندهام قرار بدم شما هم منو قرار بدبن ?ok

اسم مهم نیست شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام.عرض ادب
نامریی بودم میرفتم خوابگاه دختران!
شبکه خوبیه اما مجریای دلچسب و حرفه ای چونان صدای آمریکا نداره.اما چونان صدای آمریکا یکطرفه نیست خوبه.برنامه مستند هم داره.حیف نوری زاده نداره!
ارادتمند

الیزا یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

کنسرت همایون شجریان...
یا از اون فیلم بهترای جشنواره فجر یا تیاتر خوباش...!
با آوا و بروبکس البته:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد