برگزیدگان شهر ما

برگزیدگان سنت شیرینی است که این سالهای آخر در بین دانشجویان نیشابوری برگزار می شود.  آنها که سال پیش یا سالهای پیش  دانشجو شدند، تجربه شان در مورد انتخاب رشته و شهر را مجانا در اختیار آنهایی قرار می دهند که تازه می خواهند دانشجو شوند.  چه بسا آنهایی که سال پیش از همین برگزیدگان مشورت گرفتند سال بعد به همین جمع پیوستند تا دین خود را به بقیه ادا کنند.

 

 

 

 

 

تا آنجا که سراغ دارم جمع خودمانی، دوست داشتنی و بی ریا است. از پول تلفن گرفته تا شب شام و استفاده از دست به جای همزن شربت( قابل توجه آنهایی که از آن شربت خورده اند) از حرف و حدیثهای بعد که عموما شامل خانمهاست و اتفاقات اردوهای بعد و .... همه و همه جزو خاطرات شیرین برگزیدگان است.  

برای ما سابقه دارها اینها پژواک کمرنگ روزهایی است که دیگر بر نمی گردند و ما از این گردونه خارج شدیم که باید چنین می بود و باشد.

 

پ.ن1 : بابا حمایت، بابا پشتیبانی از کار فرهنگی، بابا فرهنگ. تحصیلات. بابا ریاست شورای شهرستان، بابا ....     لااقل عکسش را هم می چسباندید تا این چهره محبوب و خدوم مردم نیشابور را می دیدیم. خب شاید دوره بعد بهش رای دادیم. آره بابا...  راستی از گلدمایند و شبکه های هرمی چه خبر؟

پ.ن2 : از فیه ما فیه : " فرمود که مرد را دو نشان است عظیم. یکی شناخت، دوم باخت. بعضی را شناخت هست باخت نیست بعضی را باخت هست شناخت نیست. "