آرزو بر جوانان عیب نیست

اگر روزی توانا شدید که چرخ زمان را برگردانید؛ دوست داشتید جای چه شخصیتی در تاریخ بودید؟

پ.ن1: یکی از آن شخصیتهایی که دوست دارم باشم؛ سربازی است در جنگهای صلیبی. به این شاخ و شانه کشیدنهای فعلی ربطی ندارد. این فقط بیان یک آرزوست.

پ.ن2: این یکی از نوشته های خوب من است. توصیه می کنم یک بار دیگر بخوانیدش. برای این روزها بد نیست مخصوصا پی نوشتهای آن.

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://mohamati.blogspot.com

من دوست داشتم جای ریچارد دپتون میبودم
اصلا هم ربطی به این شاخ و شانه کشیدنهای فعلی ندارد
:-) جیگرتو!!

الیزا چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

من دوست داشتم جای یکی از اون زن هایی بودم که وقتی شیخ صفی الدین مجلسی می گرفتند و در اون به بحث با شاگردانشون می پرداختند یا وعظ می کردند ؛ بالای تالار و تو اون حجره های مخصوص می نشستند...

الیزا چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 05:55 ب.ظ

بعضی وقت هام دوست دارم جای کیمیا خاتون بودم

وحید چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

جای خدا

همون پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 10:07 ق.ظ

دل خوش سیری چند!؟
همه چی اوکی شدْْ!!!!؟

همین "دل خوش سیری چند؟!" هاست که مرا از آنچه در نظر گرفته ام منصرف می کند ...

مانده هنوز راه...
طاقت بیاور برادر.

حسین پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://sanaei.blogfa.com

من دوست داشتم «آدم» بودم!

... یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

هیچ ندانم من ازین خاطره ها
کاش بودم من ازآنها به جدا...
ما دلشدگان خسرو شیرین پناهیم
ما کشته ی آن مه رخ خورشید ...

گفتند یافت می​نشود جسته​ایم ما
گفت آنک یافت می نشود آنم آرزوست..

دهلیز شرق دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 11:37 ب.ظ http://neyshaburian.blogfa.com

الحمدالله اینقدر حسرت و کم و کاست تو تاریخ ایران زیاده که سخت بشه اسم یک نفر رو گفت ! اما همیشه دوست داشتم جای خوارزمشاه بودم ! تا اون اشتباهات مرگبار رو نمی کردم !

بی کلام چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://be-happy.blogsky.com

سلام
هیچ وقت دلم نخواسته جای کسی باشم ...

یک چیزی جمعه 23 آذر 1386 ساعت 08:19 ب.ظ

آرزو بر جوانان عیب نیست زیرا اینان همان هایی هستند که حقیقت زندگی را درک نکرده اند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد